Facebook промени дизайна с фокус към рекламата | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Facebook промени дизайна с фокус към рекламата
EPA/БГНЕС

Facebook промени дизайна с фокус към рекламата

Социалната мрежа Facebook промени дизайна на главната си страница, което позволява различни тематични алтернативи, а рекламата ще заема повече място от преди - около 1/3 от страницата - и няма да може да бъде пренебрегвана, предаде Би Би Си, цитирана от БГНЕС.

12 201
Новият дизайн е силно повлиян от мобилните версии на социалната мрежа за iOS и Android.

Главният архитект на "фейслифта" на мрежата Крис Струар твърди, че промяната не е заради рекламата. Той, също така, отхвърли намеците, че по този начин се цели ползвателите на страницата да прекарват повече време онлайн в нея. По думите му идеята е да бъде сложен порядък, да бъде облекчено ползването на информация, страницата да бъде модернизирана.

Форматът на сайта преминава от три на две колонки. Увеличават се възможностите за избор от участниците в социалната мрежа да правят по-детайлен подбор на подреждането на темите и източниците на информация, които ги интересуват.

Логото на социалната мрежа вече няма да бъде изписвано с цялата дума, а ще бъде заменено само от буквата "f". Друга новост е автоматичното генериране на карта заедно с постването на конкретна локация.

Според последни данни социалната мрежа има 1,06 млрд. активни акаунта. Приходите на Facebook през последните три месеца на 2012 г. са спаднали с 21% в сравнение със същия период през 2011 г.
Facebook промени дизайна с фокус към рекламата

Facebook промени дизайна с фокус към рекламата

Социалната мрежа Facebook промени дизайна на главната си страница, което позволява различни тематични алтернативи, а рекламата ще заема повече място от преди - около 1/3 от страницата - и няма да може да бъде пренебрегвана, предаде Би Би Си, цитирана от БГНЕС.

12 201 EPA/БГНЕС
Новият дизайн е силно повлиян от мобилните версии на социалната мрежа за iOS и Android.

Главният архитект на "фейслифта" на мрежата Крис Струар твърди, че промяната не е заради рекламата. Той, също така, отхвърли намеците, че по този начин се цели ползвателите на страницата да прекарват повече време онлайн в нея. По думите му идеята е да бъде сложен порядък, да бъде облекчено ползването на информация, страницата да бъде модернизирана.

Форматът на сайта преминава от три на две колонки. Увеличават се възможностите за избор от участниците в социалната мрежа да правят по-детайлен подбор на подреждането на темите и източниците на информация, които ги интересуват.

Логото на социалната мрежа вече няма да бъде изписвано с цялата дума, а ще бъде заменено само от буквата "f". Друга новост е автоматичното генериране на карта заедно с постването на конкретна локация.

Според последни данни социалната мрежа има 1,06 млрд. активни акаунта. Приходите на Facebook през последните три месеца на 2012 г. са спаднали с 21% в сравнение със същия период през 2011 г.