DarikNews
Yahoo! пуска интерактивни телевизори през март
Интернет компанията Яху! (Yahoo!) обяви сключването на партньорски споразумения с големи американски традиционни телевизии с надеждата да затвърди завоюваната преднина на зараждащия се пазар на телевизори, свързани с интернет, предаде Франс прес.
Пилотна програма за "интерактивност", излъчвана съвместно с телевизия Си Би Ес (CBS) и канала за телевизионни продажби Хоум шопинг нетуърк (Home Shopping Network) има за цел да позволи на телевизионните зрители да влизат в контакт в реално време с предпочитаните им програми.
"Това е следващата фаза за телевизията и според нас ние имаме стратегическо предимство, тъй като вече присъстваме на пазара от две години", заяви Ръс Шафър от Яху! пред журналисти преди откриването на Изложението за потребителска електроника в Лас Вегас. "Това позволява един вид диалог в реално време между създателите и телевизионните зрители", обясни Шафър.
Първите телевизори, снабдени с мини програми Яху!, наречени уиджет (widget), бяха представени на изложението в Лас Вегас през 2009 година и вече 6 милиона домакинства са оборудвани с тях. Яху! се надява броят им да достигне 8 милиона до март, когато ще бъдат пуснати в продажба интерактивните телевизори.
Тогава зрителите, гледащи футболен мач, ще могат да бъдат поканени да отгатнат победителя , или да намерят биографията на даден актьор по време на филм. В същото време рекламите ще бъдат насочени към определена категория потребители в зависимост от естеството на гледаната програма. Японските производители Тошиба (Toshiba) и Сони (Sony) ще включат новата програма на Яху! в моделите си за тази година, а благодарение на декодиращите устройства, произвеждани от Хайер (Haier) и Ди-линк (D-Link), ще могат да се добавят нови функции на по-стари телевизори.
Пилотна програма за "интерактивност", излъчвана съвместно с телевизия Си Би Ес (CBS) и канала за телевизионни продажби Хоум шопинг нетуърк (Home Shopping Network) има за цел да позволи на телевизионните зрители да влизат в контакт в реално време с предпочитаните им програми.
"Това е следващата фаза за телевизията и според нас ние имаме стратегическо предимство, тъй като вече присъстваме на пазара от две години", заяви Ръс Шафър от Яху! пред журналисти преди откриването на Изложението за потребителска електроника в Лас Вегас. "Това позволява един вид диалог в реално време между създателите и телевизионните зрители", обясни Шафър.
Първите телевизори, снабдени с мини програми Яху!, наречени уиджет (widget), бяха представени на изложението в Лас Вегас през 2009 година и вече 6 милиона домакинства са оборудвани с тях. Яху! се надява броят им да достигне 8 милиона до март, когато ще бъдат пуснати в продажба интерактивните телевизори.
Тогава зрителите, гледащи футболен мач, ще могат да бъдат поканени да отгатнат победителя , или да намерят биографията на даден актьор по време на филм. В същото време рекламите ще бъдат насочени към определена категория потребители в зависимост от естеството на гледаната програма. Японските производители Тошиба (Toshiba) и Сони (Sony) ще включат новата програма на Яху! в моделите си за тази година, а благодарение на декодиращите устройства, произвеждани от Хайер (Haier) и Ди-линк (D-Link), ще могат да се добавят нови функции на по-стари телевизори.