Огромният успех на Zynga в нарастващия сектор на гейминга сред социалните мрежи и гениалната маркетингова стратегия да продаваш виртуални предмети, на тези които желаят да напредват по-бързо, превърнаха компанията в една от най-бързо развиващите се в бранша.
След като само преди няколко седмици, Morgan Stanley, T. Rowe Price, Fidelity Investments и Kleiner Perkins инвестираха 500 милиона долара в Zynga, сега научаваме, че нови три инвеститори (Andreessen Horowitz, руснаците от DST и Google) инжектират компанията с други 500 милиона. Така Zynga, вече се оценява на 10 млрд. долара, застигайки колоси на гейминг пазара, като Activision Blizzard, Nintendo и Sony.
Още по-любопитното е, че Zynga генерират чиста печалба в размер на над 1 млрд. долара годишно, докато Facebook, който е оценен на 60 млрд. долара прави едва 2 млрд. долара печалба годишно, а Twitter (оценен на 8 до 10 млрд.) генерира 150 милиона годишно.