Getty Images/Guliver Photos
Жените доминират в интернет
Изглежда сме в Златната ера на интернет, направлявана от потребителските онлайн услуги и търговия. Facebook има над 600 млн. потребители, Twitter над 25 млрд. съобщения за миналата година, пише порталът TechCrunch, цитиран от expert.bg.
Свидетели сме на поколение от потребителски-ориентирани уеб компании, които се разрастват с безпрецедентни темпове, както по отношение на нови клиенти, така и по отношение на приходи, посочва авторката Айлин Лийн. Според нея има една малка тайна, която е останала незабелязана от мнозина – жените. Жените потребители са движещата сила зад най-бързо развиващите се компании, особено, когато става дума за социални контакти и пазаруване, тогава те управляват интернет, отбелязва Айлин.
Според проучване на Комскор жените са преобладаващата част от потребителите в социалните мрежи и прекарват с 30 процента повече време там в сравнение с мъжете. Нежната половина на човечеството доминира и на сайтовете за групово пазаруване. Според изследване на Гилт Груп, те са 70 на сто от клиентската база и са източник на 74% от приходите за подобни компании. Според сайта на Групон, 77% от потребителите на страницата са жени. Жените са отговорни за 62 процента от активността на потребителите във Facebook (съобщения, обновления, коментар). Те имат средно с 8 на сто повече приятели от колкото мъжете и прекарват повече време на сайта.
Един от титаните в сферата на социалните игри Zynga, твърди че 60 на сто от играчите са жени. Всъщност средностатистическият играч на социални игри е 43-годишна жена.
Широко разпространено е схващането, че жените са по-социални и по-добри в справянето с няколко задачи едновременно. Според теорията на антрополога Робин Дънбар хората могат да поддържат ефективна комуникация средно с до 150 човека. Този показател се различава значително при жените спрямо мъжете. Последните проучвания сочат, че жените са способни да поддържат повече връзки от мъжете. Тази информация е важна, ако искате да изградите стабилна и широка мрежа от контакти. Повече дами в екипа ви биха ви помогнали да таргетирате по-добре жените потребители, а това от своя страна да подпомогне допълнително растежа на компанията.
Свидетели сме на поколение от потребителски-ориентирани уеб компании, които се разрастват с безпрецедентни темпове, както по отношение на нови клиенти, така и по отношение на приходи, посочва авторката Айлин Лийн. Според нея има една малка тайна, която е останала незабелязана от мнозина – жените. Жените потребители са движещата сила зад най-бързо развиващите се компании, особено, когато става дума за социални контакти и пазаруване, тогава те управляват интернет, отбелязва Айлин.
Според проучване на Комскор жените са преобладаващата част от потребителите в социалните мрежи и прекарват с 30 процента повече време там в сравнение с мъжете. Нежната половина на човечеството доминира и на сайтовете за групово пазаруване. Според изследване на Гилт Груп, те са 70 на сто от клиентската база и са източник на 74% от приходите за подобни компании. Според сайта на Групон, 77% от потребителите на страницата са жени. Жените са отговорни за 62 процента от активността на потребителите във Facebook (съобщения, обновления, коментар). Те имат средно с 8 на сто повече приятели от колкото мъжете и прекарват повече време на сайта.
Един от титаните в сферата на социалните игри Zynga, твърди че 60 на сто от играчите са жени. Всъщност средностатистическият играч на социални игри е 43-годишна жена.
Широко разпространено е схващането, че жените са по-социални и по-добри в справянето с няколко задачи едновременно. Според теорията на антрополога Робин Дънбар хората могат да поддържат ефективна комуникация средно с до 150 човека. Този показател се различава значително при жените спрямо мъжете. Последните проучвания сочат, че жените са способни да поддържат повече връзки от мъжете. Тази информация е важна, ако искате да изградите стабилна и широка мрежа от контакти. Повече дами в екипа ви биха ви помогнали да таргетирате по-добре жените потребители, а това от своя страна да подпомогне допълнително растежа на компанията.