Google прави търсачка само за хотели
Google продължава упорито да “настъпва” отделни браншове, като за пореден път заяви интерес към съвсем нов за нея бизнес – хотелиерският, съобщава NewTrend.
Опциите, които имат потребителите са: да очертаят зоната, в която искат да търсят хотел, да видят популярните локации в конкретната зона, са съхранят списък с предпочитаните хотели, който да може да се преглежда лесно и бързо по всяко време, да намерят най-добрата оферта, сравнявайки сегашната хотелска цена със средната историческа за тази локация, да сравнят бързо локациите чрез снимков материал, ревюта в Google Места, да резервират хотел по няколко възможни начина, съобщава expert.bg.
Google Hotel Finder води към други сайтове за търсене на хотели, като например Expedia и Hotels.com, за да се направи резервация, ако те са Google рекламодатели. А те от своя страна предоставят на Google информация за цената и свободните места.
Google също така предоставя линк и към уебсайта на хотела. Реклами с цените на хотелите също се показват на Google Maps и в търсачката. Рекламодателите плащат само ако потребителят кликне върху рекламираната цена.
Вижте повече възможности за почивка в България