Google прави търсачка само за хотели | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Google прави търсачка само за хотели
EPA/БГНЕС

Google прави търсачка само за хотели

Google продължава упорито да “настъпва” отделни браншове, като за пореден път заяви интерес към съвсем нов за нея бизнес – хотелиерският, съобщава NewTrend.

0 244
Гигантът разработва Google Hotel Finder - инструмент, който предоставя възможност на потребителите да намерят идеалната хотелска локация за своята почивка. Компанията обявява новият продукт като “експеримент”, тъй като е в ранен стадий на развитие и към момента е наличен само за САЩ.
Опциите, които имат потребителите са: да очертаят зоната, в която искат да търсят хотел, да видят популярните локации в конкретната зона, са съхранят списък с предпочитаните хотели, който да може да се преглежда лесно и бързо по всяко време, да намерят най-добрата оферта, сравнявайки сегашната хотелска цена със средната историческа за тази локация, да сравнят бързо локациите чрез снимков материал, ревюта в Google Места, да резервират хотел по няколко възможни начина, съобщава expert.bg.

Google Hotel Finder води към други сайтове за търсене на хотели, като например Expedia и Hotels.com, за да се направи резервация, ако те са Google рекламодатели. А те от своя страна предоставят на Google информация за цената и свободните места.

Google също така предоставя линк и към уебсайта на хотела. Реклами с цените на хотелите също се показват на Google Maps и в търсачката. Рекламодателите плащат само ако потребителят кликне върху рекламираната цена. 

Вижте повече възможности за почивка в България

Google прави търсачка само за хотели

Google прави търсачка само за хотели

Google продължава упорито да “настъпва” отделни браншове, като за пореден път заяви интерес към съвсем нов за нея бизнес – хотелиерският, съобщава NewTrend.

0 244 EPA/БГНЕС
Гигантът разработва Google Hotel Finder - инструмент, който предоставя възможност на потребителите да намерят идеалната хотелска локация за своята почивка. Компанията обявява новият продукт като “експеримент”, тъй като е в ранен стадий на развитие и към момента е наличен само за САЩ.
Опциите, които имат потребителите са: да очертаят зоната, в която искат да търсят хотел, да видят популярните локации в конкретната зона, са съхранят списък с предпочитаните хотели, който да може да се преглежда лесно и бързо по всяко време, да намерят най-добрата оферта, сравнявайки сегашната хотелска цена със средната историческа за тази локация, да сравнят бързо локациите чрез снимков материал, ревюта в Google Места, да резервират хотел по няколко възможни начина, съобщава expert.bg.

Google Hotel Finder води към други сайтове за търсене на хотели, като например Expedia и Hotels.com, за да се направи резервация, ако те са Google рекламодатели. А те от своя страна предоставят на Google информация за цената и свободните места.

Google също така предоставя линк и към уебсайта на хотела. Реклами с цените на хотелите също се показват на Google Maps и в търсачката. Рекламодателите плащат само ако потребителят кликне върху рекламираната цена. 

Вижте повече възможности за почивка в България