Купуват лица на хора за „дийп фейк” маркетинг | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Купуват лица на хора за „дийп фейк” маркетинг
Снимка: Shutterstock

Купуват лица на хора за „дийп фейк” маркетинг

Компания набира кандидатите чрез официалния си уебсайт

| Редактор: Стоян Гогов 8 1602

Израелска компания плаща за лица на хора, за да създаде изкуствени персонажи за маркетингови и образователни видеоклипове на всякакви езици. За да стане такъв "персонаж", човек трябва да кандидатства на официалния уебсайт на компанията, предава technews.bg.

Към момента Hour One е събрала около 100 лица за целите на "дийп фейк" маркетинга, но списъкът се разширява, съобщава Futurism. "Има много хора, които умират да бъдат такива персонажи", казва Натали Монбиот, ръководител на стратегията в Hour One.

Подобно на агенция за моделиране, Hour One филтрира кандидатите, като избира тези, които са по-подходящи. Не е необходимо обаче да имате външен вид на модел и тяло на културист. Hour One набира своите герои в широк диапазон от възраст, пол и раса.

Когато компанията одобрява даден кандидат, тя улавя говорещото лице и различни негови изражения с помощта на камери с висока разделителна способност на зелен фон. След това лицето се обработва от софтуер за изкуствен интелект. Полученият "дийп фейк" персонаж ще бъде продаден на други компании за рекламни или образователни видеоклипове.

"Персонажите" на Hour One говорят с гласове, генерирани от изкуствен интелект. Въпреки това срещу допълнително заплащане сценарият може да бъде прочетен от професионални гласови актьори.

Купуват лица на хора за „дийп фейк” маркетинг

Купуват лица на хора за „дийп фейк” маркетинг

Компания набира кандидатите чрез официалния си уебсайт

| Редактор : Стоян Гогов 8 1602 Снимка: Shutterstock

Израелска компания плаща за лица на хора, за да създаде изкуствени персонажи за маркетингови и образователни видеоклипове на всякакви езици. За да стане такъв "персонаж", човек трябва да кандидатства на официалния уебсайт на компанията, предава technews.bg.

Към момента Hour One е събрала около 100 лица за целите на "дийп фейк" маркетинга, но списъкът се разширява, съобщава Futurism. "Има много хора, които умират да бъдат такива персонажи", казва Натали Монбиот, ръководител на стратегията в Hour One.

Подобно на агенция за моделиране, Hour One филтрира кандидатите, като избира тези, които са по-подходящи. Не е необходимо обаче да имате външен вид на модел и тяло на културист. Hour One набира своите герои в широк диапазон от възраст, пол и раса.

Когато компанията одобрява даден кандидат, тя улавя говорещото лице и различни негови изражения с помощта на камери с висока разделителна способност на зелен фон. След това лицето се обработва от софтуер за изкуствен интелект. Полученият "дийп фейк" персонаж ще бъде продаден на други компании за рекламни или образователни видеоклипове.

"Персонажите" на Hour One говорят с гласове, генерирани от изкуствен интелект. Въпреки това срещу допълнително заплащане сценарият може да бъде прочетен от професионални гласови актьори.