Шефката на Yahoo не смята BlackBerry за смартфон | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Шефката на Yahoo не смята BlackBerry за смартфон
Getty Images/Guliver Photos

Шефката на Yahoo не смята BlackBerry за смартфон

Шефката на Yahoo Мариса Мeйър тихо и спокойно буквално разкъса производителят на BlackBerry Research In Motion (RIM) на парчета в интервю за Fortune, предаде "Бизнес инсайдър".

34 136
Един от първите големи ходове на нововстъпилият в длъжност главен изпълнителен директор на Yahoo бе да купи на всички служители нови смартфони, като им позволи да изберат между Android устройство, iPhone или такова с Windows Phone. BlackBerry не бе включен в списъка.

По време на интервюто си за Fortune Мейър обясни: "Буквално пренасяме компанията от BlackBerry-та към смартфони". Очевидно в света на Мариса Мейър BlackBerry дори не е смартфон.

В интервюто шефката на Yahoo си позволи да се посмее и за сметка на Apple. Мейър заяви, че Yahoo няма намерение да създава собствени карти, тъй като тя самата вече се е занимавала със създаването на картографски услуги и знае колко е трудно и скъпо това начинание, а в момента и Apple осъзнавали това (собствените карти на Apple претърпяха провал - бел. ред.).
Шефката на Yahoo не смята BlackBerry за смартфон

Шефката на Yahoo не смята BlackBerry за смартфон

Шефката на Yahoo Мариса Мeйър тихо и спокойно буквално разкъса производителят на BlackBerry Research In Motion (RIM) на парчета в интервю за Fortune, предаде "Бизнес инсайдър".

34 136 Getty Images/Guliver Photos
Един от първите големи ходове на нововстъпилият в длъжност главен изпълнителен директор на Yahoo бе да купи на всички служители нови смартфони, като им позволи да изберат между Android устройство, iPhone или такова с Windows Phone. BlackBerry не бе включен в списъка.

По време на интервюто си за Fortune Мейър обясни: "Буквално пренасяме компанията от BlackBerry-та към смартфони". Очевидно в света на Мариса Мейър BlackBerry дори не е смартфон.

В интервюто шефката на Yahoo си позволи да се посмее и за сметка на Apple. Мейър заяви, че Yahoo няма намерение да създава собствени карти, тъй като тя самата вече се е занимавала със създаването на картографски услуги и знае колко е трудно и скъпо това начинание, а в момента и Apple осъзнавали това (собствените карти на Apple претърпяха провал - бел. ред.).