Откриха oгромен облак от спирт в Космоса | IT.dir.bg

Откриха oгромен облак от спирт в Космоса

Газов облак, в чийто състав е открит метилов спирт е бил открит неотдавна от британските учени в сектора W3(OH) на Млечния път, предаде КРОСС. Наличието на пари на метилов спирт в облака са били регистрирани, благодарение на модернизираните радиотелескопи MERLIN.
Още през 2001 година, американските астрономи съобщиха, че са открили облак от винилов спирт недалеч от центъра на Млечния път. Подобен спирт не съществува в свободно състояние на Земята.
Новото откритие поразява със своите мащаби, тъй като дължината на облака е 463 милиарда километра. В момента в космическото пространство има 130 органични вещества, всяко от което за пореден път доказва, че напълно възможно е живот да се зароди в условията на открития космос.
Откриха oгромен облак от спирт в Космоса