Twitter обяви 270 милиона долара загуба за второто тримесечие поради спад на приходите и въпреки ръста на броя на потребителите, предаде Асошиейтед прес, цитирана от БТА.

Спадът на приходите е с около 1 на сто до 1,8 милиарда под натиска на проблемите с рекламите и несигурността около офертата за придобиването на компанията от страна на Илон Мъск.

За същия период броят на активните дневни потребители се е увеличил с 16,6 на сто до 237,8 милиона спрямо миналата година, но въпреки това приходите на компанията спадат.

Twitter пряко обвини Мъск и продължаващата битка около придобиването на компанията спада. Компанията съди милиардера, след като той обяви, че изтегля офертата си на стойност 44 милиарда долара, а делото е насрочено за октомври. Това породи хаос в компанията и изправи на нокти рекламодателите.

Все пак приходите от реклами за периода са се увеличили с 2 на сто до 1,08 милиарда, доста под очакванията на Уолстрийт от 1,22 милиарда долара, по данни на "Рефинитив", цитирани от Ройтерс.