Twitter обяви 270 милиона долара загуба за второто тримесечие | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Twitter обяви 270 милиона долара загуба за второто тримесечие
Снимка: iStock by Getty Images

Twitter обяви 270 милиона долара загуба за второто тримесечие

За същия период броят на активните дневни потребители се е увеличил с 16,6%

| Редактор: Стоян Гогов 6 960

Twitter обяви 270 милиона долара загуба за второто тримесечие поради спад на приходите и въпреки ръста на броя на потребителите, предаде Асошиейтед прес, цитирана от БТА.

Спадът на приходите е с около 1 на сто до 1,8 милиарда под натиска на проблемите с рекламите и несигурността около офертата за придобиването на компанията от страна на Илон Мъск.

За същия период броят на активните дневни потребители се е увеличил с 16,6 на сто до 237,8 милиона спрямо миналата година, но въпреки това приходите на компанията спадат.

Twitter пряко обвини Мъск и продължаващата битка около придобиването на компанията спада. Компанията съди милиардера, след като той обяви, че изтегля офертата си на стойност 44 милиарда долара, а делото е насрочено за октомври. Това породи хаос в компанията и изправи на нокти рекламодателите.

Все пак приходите от реклами за периода са се увеличили с 2 на сто до 1,08 милиарда, доста под очакванията на Уолстрийт от 1,22 милиарда долара, по данни на "Рефинитив", цитирани от Ройтерс.

Twitter обяви 270 милиона долара загуба за второто тримесечие

Twitter обяви 270 милиона долара загуба за второто тримесечие

За същия период броят на активните дневни потребители се е увеличил с 16,6%

| Редактор : Стоян Гогов 6 960 Снимка: iStock by Getty Images

Twitter обяви 270 милиона долара загуба за второто тримесечие поради спад на приходите и въпреки ръста на броя на потребителите, предаде Асошиейтед прес, цитирана от БТА.

Спадът на приходите е с около 1 на сто до 1,8 милиарда под натиска на проблемите с рекламите и несигурността около офертата за придобиването на компанията от страна на Илон Мъск.

За същия период броят на активните дневни потребители се е увеличил с 16,6 на сто до 237,8 милиона спрямо миналата година, но въпреки това приходите на компанията спадат.

Twitter пряко обвини Мъск и продължаващата битка около придобиването на компанията спада. Компанията съди милиардера, след като той обяви, че изтегля офертата си на стойност 44 милиарда долара, а делото е насрочено за октомври. Това породи хаос в компанията и изправи на нокти рекламодателите.

Все пак приходите от реклами за периода са се увеличили с 2 на сто до 1,08 милиарда, доста под очакванията на Уолстрийт от 1,22 милиарда долара, по данни на "Рефинитив", цитирани от Ройтерс.