Туристическите плакати на НАСА от бъдещето | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Туристическите плакати на НАСА от бъдещето 12
NASA/JPL

Туристическите плакати на НАСА от бъдещето

Все някога човечеството ще напусне пределите на родната Земя, а когато това стане освен всичко друго ще набере сила и космическия туризъм.

30 2446
По този повод НАСА са създали дузина изключително красиви туристически плакати в ретро стил, рекламиращи дестинации като Марс, Титан, Церес или екзопланетата Кеплер 16б.

Разгледайте плакатите >> >> >>


Земята също фигурира в серията от постерите, а рекламният слоган на родната ни планета е "Земята - Твоят последен оазис в Космоса, където въздухът е безплатен, а дишането лесно".

Серията плакати на НАСА съвпада обявеното намаление на бюджета на агенцията с 300 милиона за 2017 година, в резултат на което мисията до луната на Юпитер - Европа би се забавила с няколко години.

Планирано е НАСА да изпрати сателит, която да изследва ледената луна, а към него да бъде прикрепен и спускаем апарат, който да кацне на повърхността на Европа, предоставяйки ни уникални данни за глобалния воден океан, криещ се под ледената обвивка на спътника на Юпитер.

Все пак бюджетът на НАСА ще бъде около 19 милиарда долара, а основна част от него ще бъде насочена към разработката на тежката ракета SLS, която ще бъде с 20% по-мощна спрямо Saturn V.

Тежката ракета SLS стои в основата на плановете на НАСА да изпрати хора на Марс след около 30 години.
Туристическите плакати на НАСА от бъдещето 12

Туристическите плакати на НАСА от бъдещето

Все някога човечеството ще напусне пределите на родната Земя, а когато това стане освен всичко друго ще набере сила и космическия туризъм.

30 2446 NASA/JPL
По този повод НАСА са създали дузина изключително красиви туристически плакати в ретро стил, рекламиращи дестинации като Марс, Титан, Церес или екзопланетата Кеплер 16б.

Разгледайте плакатите >> >> >>


Земята също фигурира в серията от постерите, а рекламният слоган на родната ни планета е "Земята - Твоят последен оазис в Космоса, където въздухът е безплатен, а дишането лесно".

Серията плакати на НАСА съвпада обявеното намаление на бюджета на агенцията с 300 милиона за 2017 година, в резултат на което мисията до луната на Юпитер - Европа би се забавила с няколко години.

Планирано е НАСА да изпрати сателит, която да изследва ледената луна, а към него да бъде прикрепен и спускаем апарат, който да кацне на повърхността на Европа, предоставяйки ни уникални данни за глобалния воден океан, криещ се под ледената обвивка на спътника на Юпитер.

Все пак бюджетът на НАСА ще бъде около 19 милиарда долара, а основна част от него ще бъде насочена към разработката на тежката ракета SLS, която ще бъде с 20% по-мощна спрямо Saturn V.

Тежката ракета SLS стои в основата на плановете на НАСА да изпрати хора на Марс след около 30 години.