Meta, компанията майка на Facebook, планира да отвори физически магазини по целия свят, пише в. "Ню Йорк Таймс".

Според публикацията магазините ще се използват за продажба на очила, слушалки, шлемове и други джаджи, свързани с виртуалната реалност. Те ще са дело на Reality Labs - специалното подразделение на Meta.

Тези устройства ще играят ролята на портали към метавселената - виртуален свят, където хората ще работят, играят, учат и ще се свързват с приятелите и семейството си.

Говорител на Meta каза в изявление, че компанията не може да потвърди информацията за отварянето на физически магазини.

Според документи, придобити от "Ню Йорк Таймс", физическите магазини ще служат и като "зала за демонстрации, която ще разбуди любопитството на потребителите". Meta ще вземе пример от Apple и Microsoft, които също имат свои магазини за търговия на дребно.