Google спира парите от YouTube за потребители, които отричат климатичните промени | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Google спира парите от YouTube за потребители, които отричат климатичните промени
Снимка: iStock Images

Google спира парите от YouTube за потребители, които отричат климатичните промени

Новата политика ще забранява да се рекламира и да се печели от съдържание, противоречащо на научения консенсус

74 8996

Американска интернет и софтуерна корпорация "Гугъл" (Google) обяви, че няма да позволява на потребители, отричащи климатичните промени, да осребряват свое съдържание на нейни платформи, предаде ДПА.

Новата политика за рекламодатели и потребители в "ЮТюб" (YouTube) ще забранява да се рекламира и да се печели от съдържание, противоречащо на добре установения научен консенсус за съществуването и причините на промените в климата, съобщи корпорацията в специално изявление.

Това включва съдържание, отнасящо се до климатичните промени, за които се казва, че са измислица или измама, твърдения, отричащи, че дълготрайните тенденции показват, че климатът на планетата се затопля, и твърдения, отричащи, че емисиите на парникови газове и човешката дейност допринасят за климатичните промени, посочва "Гугъл".

Компанията ще проучва съдържанието и ще прави разграничение между неверни твърдения, представяни като факти, и съдържание, което съобщава за такива твърдения или ги обсъжда.

"Гугъл" ще започне да прилага новата си политика от ноември.

Google спира парите от YouTube за потребители, които отричат климатичните промени

Google спира парите от YouTube за потребители, които отричат климатичните промени

Новата политика ще забранява да се рекламира и да се печели от съдържание, противоречащо на научения консенсус

74 8996 Снимка: iStock Images

Американска интернет и софтуерна корпорация "Гугъл" (Google) обяви, че няма да позволява на потребители, отричащи климатичните промени, да осребряват свое съдържание на нейни платформи, предаде ДПА.

Новата политика за рекламодатели и потребители в "ЮТюб" (YouTube) ще забранява да се рекламира и да се печели от съдържание, противоречащо на добре установения научен консенсус за съществуването и причините на промените в климата, съобщи корпорацията в специално изявление.

Това включва съдържание, отнасящо се до климатичните промени, за които се казва, че са измислица или измама, твърдения, отричащи, че дълготрайните тенденции показват, че климатът на планетата се затопля, и твърдения, отричащи, че емисиите на парникови газове и човешката дейност допринасят за климатичните промени, посочва "Гугъл".

Компанията ще проучва съдържанието и ще прави разграничение между неверни твърдения, представяни като факти, и съдържание, което съобщава за такива твърдения или ги обсъжда.

"Гугъл" ще започне да прилага новата си политика от ноември.